Ett jäkla farande...

publicerat i Dagbok
Åh vad man har varit ute och flängt Sverige runt i helgen!
Sen i lördags morgon har jag passerad Avesta, Gävle och slutligen Stockholm och därifrån hem till Karlstad.
Jag var rätt så seg igår kväll när jag kom hem...gissa om jag fick en sovmorgon! Wonderful!

På min lilla resa var jag upp en sväng till min käre syster som fyllde 30 år i söndags.
Hon har blivit en sån glad och mysigare person sen hon tappat snart 45 kg!!! Ååååhhh vad jag är stolt! =)
Jag var även i Storvik och arbetade lite med mormors "nya" kök som är ett lite mer annorlunda kök, eller ja, på en mer udda plats om man säger så. Det sk. köket är ihopsatt av 3 baracker inbyggda i hennes lada. De 3 barackerna ska ha all utrustning som finns att tillgå i ett vanligt restaurang kök. Oj kan jag säga vilket arbete och hur mycket mer som ska till innan det blir klart. Men det var skoj att få hjälpa till lite iallafall =)

Igår var jag en sväng till min underbara vän Mattias i Stockholm.
Vi snackade en hel del om deras nya show som kommer ha premiär den 21 november.
Mattias är en medlem i gruppen DIMOND DOGS, en drag grupp och de är helt makalösa bra!!!
Jag lovade att komma å titta på dem och det ska bli såå skoj =) Om ni är sugna så uppträder dom på Golden Hits till 20 december eller nått sånt.
Jag hade en sån jäkla tur att jag fick låna en helt makalös kjol av han som han har sytt av 50 m tyg!!!
Me love it a lot! Jag ska använda den till en plåtning i början av december och jag hoppas eller man kanske borde säga att man vet att det kommer bli bilder utöver de vanliga ;)
Jag kommer resa långt, väldigt långt för att ta dessa bilder och det känns så skönt att jag vet vad jag kan förvänta mig av fotografen. Jag verkligen avgudar hans arbete. Vill åka och ta dessa sessioner nuuuu!

Men om man väntar på nått gott så..

Äh...sorry...nu ska jag sitta å snacka äktenskaps problem med Peter.
Jag hoppas att jag kan vara lite stöd i hans svåra tid nu =(

Ha du!

-xXx-

Jessica

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fredrik Olausson:

Hittade din blogg idag...alla har ju fan en blogg. Såg även att Helena blivit 30år!!Jag som bara är 25!!!Hälsa så gott till syrran och sköt om dig. Själv tar jag examen om 8 veckor...hej hej

Kommentera inlägget här :