Helgen som var...

publicerat i
Nu är det en hel vecka sedan jag åkte till Göteborg! Vad tiden går fort!
Jag hann med en hel del under helgen. Var ute både fredag och lördag och hade det jätte skoj.
Jag och Jocke bodde hemma hos hans kompis "Waterloo" som var jätte trevlig och rolig som attan =)
På lördagen var jag på musikal med min käre faster. Vi såg den berömda My fair lady och den föreställningen var bland det bästa jag sett, fast helt klart står Mamma Mia högst upp på listan. Finns nog ingen som slår den.
Jag träffade även ett gäng gammla kill kompisar sedan tiden jag bodde i Göteborg och det var mycket roligt och trevligt att se dem igen. Förhoppningsvis dyker de väl upp till Karlstad inom en snar framtid =)
Efter två dagar med nöje var det dax för lite shopping. Jag hittade jätte fina underkläder som jag införskaffade mig. Underkläderna kommer från Change och allt kostade ca 800 kr. Inte helt illa tycker jag!  Det är verkligen nått jag behöver och så har man samtidigt fixat kläder till den kommande fotosessionen i början av december. Faan vad jag längtar!!!


Mina nya underkläder

Nu ska jag förbereda mig för kvällens nöjen. Det kommer bli lite after work på Blue moon bar, gratis mat sitter aldrig fel *smaskens* Träffade en ur trevlig tjej igår som hette Martha och var från Holland. Hon bjöd mig och Zizzi på fest idag så man kanske går dit en sväng...alltid skoj med nytt folk!

image3
Här dansar jag och Martha på bordet inne på Arena igår!

Martha är en såndär crazy tjej som man kan ha hur kul som helst med!
Man får hoppas på att det blir lite fest ikväll annars bär det antagligen av till Harrys eller varför inte Biljard 9:an för det var hur länge sen som helst!!! Det märks!

Take Care!

//Jessica

Kommentera inlägget här :