17/4-08

publicerat i Dagbok


Jag har bara sådär fått lite problem att komma i säng på kvällarna och desto jobbigare att komma upp på mornarna. Jag är trött och kroppen säger emot, känner mig alldeles stel, massage tack...någon?
Det har varit dåligt med bloggandet oxå, jag har inte haft nån insperation alls att skriva av mig. Det mesta i vardagen går ju emot mig som vanligt. Det jag vill göra kostar så sjukt mycket pengar och jag står och stampar på samma ställe hela tiden och kommer inte vidare, det är något som är frustrerande!
Det är strålande fint väder idag, det blåser lite kallt men man känner att våren är här nu, nu borde det inte komma mer snö..haha! Jag borde springa spåret igen för att rensa lite tankar, sist var det super duper skönt. Men bara orka! Känner mig inte helt motiverad för det heller, känner ingen motivation till nått alls!
På allt det här så slår det aldrig fel att saker tar slut hemma. Jag har ingen tandkräm, shampo, kaffe, mjölk, toapapper och kattmaten är slut idag med och så länge kvar till lön är det med =( What to do? Detta är typiska saker som brukar inträffa för mig och tydligen så lär jag mig aldrig att köpa på mig mer av sakerna så man har i slutet av varje månad.  När jag fyllde år fick jag ett paket på posten av min käre stora syster. Hon hade bakat biskvier! De är ruggigt goda så jag har snart smockat i mig hela kartongen och det är rena rama fettbomben! Men ack så gudomliga! Jag har aldrig fått så mycket gratulationer på min födelsedag som jag fick i år. Det pep i mobben hela dagen och fick massa telefon hälsningar...det finns iallafall en å annan som kommer ihåg mig, tack alla för det =)

Antagligen ska jag prova kameran idag. Jag är kass på vad saker betyder och vilka funktioner som är till vad. Men jag vill och ska lära mig det! På söndag ska jag ut med Sandra som det ser ut nu och testa lite, det ska bli skoj =) Jag satt i flera timmar igår och gick igenom videos om Photoshop, fy faan vad lite jag kan! Men ett å annat tips och knep snappade jag upp. Träning ger färdighet sägs det iallafall! Jag har ju inte tiden igentligen att sitta som jag gör men just nu har jag ingen insperation till skolan så det får vänta ett tag. Jag är sjukt sen med mina uppgifter, nån som vill hjälpa mig?

På fyllning av ljummet kaffe vore nått det!

Hej svejs

//Jessica


Kommentera inlägget här :