Blandat

publicerat i Dagbok


God dag!

Det har varit rena rama pissväder hela förbaskade dagen. Jag som så gärna ville springa spåret nu när jag fått ett par riktiga jogging skor! Där bedrog jag mig allt =/ Funderar på vad jag ska sysselsätta mig med idag. Skolan behövs ta tag i som vanligt men som vanligt har jag noll insperation eller lust. Men jag SKA! Lyan behövs göras ren en aning men det har jag heller ingen lust med, varför ska det vara så svårt att få tummen ur? Jag har druckit kaffe hela dagen och surfat runt på nätet och har fått ett sånt ha begär över saker. Men Jessica har den mest tommaste plånboken så inge shopping heller. Jag är riktigt rastlös känner jag. Jag har tagit en dusch och det är väl inte illa pinkat för en total latmask som mig.

Igår kväll var jag så rastlös och inget bra på tv:n heller. Käkade lite smågodis men fick ont i magen, jag vet inte om jag har blivit överkänslig på choklad för varje gång kniper det till i magen på mig. Illa om det skulle vara så!
Jag såg visserligen När lammen tystnar som gick på tv:n igår men hade inte direkt sug att titta på den, igår var det en såndär jobbig dag då du inte vet vad du ska göra men ingen direkt lust att göra nått ändå.
Jag var ute en snabbis i fredags och var på after work på Blue moon bar där sköna gänget Starboys uppträdde, de är så jävla bra!!! Min humor i bött =)
Zizzi ska kolla upp biljetter till nån stå upp komiker kväll i slutet av april på CCC där den så snygga Magnus Betnèr ska uppträda. Jag älskar hans ärlighet och han har ju inga hämningar den mannen, helt enkel så klockren! Det är visserligen en jobb helg för mig och Zizzi så vi får se hur det löser sig om det nu gör det. Återstår att se.
Kvällen kommer antagligen gå åt att titta på nån bra rulle och käka nått smaskigt men jag har noll koll på filmer. Nån som vet nån bra film som är värd att se?
Den där hemska deklarationen damp ner i brevlådan häromdagen. Bara det framkallar ren ångest. Jag hade förväntat mig att få pröjsa flera tusen tillbaka då starten på detta år har varit rena rama ekonomi krisen. Jag vart glatt överraskad då jag endast kommer betala 209 kr och det kan jag leva med! Tack!
Bilen gick igenom besiktningen oxå, det var en lättnad så nu får jag tuta och köra ett år till. Jag funderar starkt på att sälja skit bilen, den kostar mig bara massa pengar och så jävla beroende av bil är jag inte, jag är bara bekväm av mig. Jag skulle dock gråta floder om jag gör mig av med henne, det är min första bil. Men just nu ser det inte så ljust ut att kunna ha henne kvar...what to do?

Dax att få tummen ur nu...och fixa saker.

Hej så länge

//Jessica


Kommentera inlägget här :