Blandat

publicerat i Dagbok


Sitter och försöker få tag på en vetrinär men det tutar bara upptaget! Jag får snart krupp på katten då hon börjat löpa och p-pillren är slut. Nu måste jag göra nått åt detta, borde ha gjort det för flera år sedan men jag har inte stört mig så enormt på att hon löper men nu är det illa. Jag tål henne inte. Oj, nu är jag iallafall placerad i kö-inte illa efter alla försök att komma fram! Efter 20 minuter fick jag äntligen tag på dem så nu är det att hämta ut =) Synd att det kostade runt tusingen att steralisera henne, har inte dom pengarna nu =(

För en stund blev jag inringd och ska jobba, känns otroligt gött för jag har mer eller mindre panik för nästa månad då Csn går ut och ingen back-up plan för att täcka räkningarna så allt jag får tar jag emot med glädje! Känns bra att jag har lite jobb under sommaren, det känns gött det med. Helgen blir det oxå jobb =)

Faan att jag inte hinner ut och jogga spåret innan jobbet, det skulle vara redigt gött att få svettas lite och att man gör nått nyttigt liksom. Vårruset ligger väldigt långt borta nu =/

Skriver mer sen...

Pöss


//Jessica



Kommentera inlägget här :