Bloggen avstängd

publicerat i Dagbok


Då var bloggen igång igen, saknat mig?

Det blir ett kort inlägg nu då jag varken har tid, lust eller ork att sitta och knappa på tangenterna om saker jag gjort eller skall göra. Okej, lite kan jag dela med mig.

Det bar iväg upp till Sandviken med Anders i lördags. Vi hade en...hm...helt klart annorlunda upplevelse på resans väg...hahaha! Jag kan dessvärre inte gå in på detalj då det är extremt privata saker men jag kan tillägga att jag aldrig har skrattat så mycket för ödet. Jag slaggade hemma hos syrran och var helt dö på lördagen. Jag somnade som en stock på soffan när jag kom fram och sov i tre timmar. Det var inte många knop den dagen/kvällen.
Innan jag åkte och hämtade Anders på söndagen så svängde jag förbi mormor på lite mat och fika med massa skvaller =) Det fanns tyvärr ingen tid att Anders hann träffa världens bästa mormor! Så synd så synd =(
Men jag anar att smurf kommer få träffa mormor snart ändå...tihi!

Jag har inte gjort så mycket faktiskt...slappat en hel del. Jag har mått lite halvrisigt oxå. Ångesten flög på mig häromdagen igen och det kändes jobbigt då den nästan hade försvunnit. Men så kraftig är den inte och snart går den återigen över då jag får blicka framåt för lite skojiga saker igen.

Plingar nu på min dörr! Gissa vem det kan vara?

Keldax!

Pöss och kel!

//Jessica


Kommentera inlägget här :