Bristande respekt

publicerat i Dagbok


Trött som satan! Det där med sömn verkar saknas i mitt liv just nu, delvis iallafall. Har knappt sovit en blund inatt. Jag har varit så arg så, eller är fortfarande lite bitter då en person har helt tappat respekt och värdighet. När man går och lovar en sak så ser man till att hålla det, enligt mig iallafall och det var inget svår sak att kunna hålla, inte mycket begärt! När personen i fråga ignorerar en och inte kan vara ärlig från start blir man förbannad och det är ingen rolig lek om du skulle tror det, jag sitter inte här och skrattar direkt! Vad är din mening med det här? Jag tycker det är enormt fegt att inte våga möta situationen, jag vill ha en redigt förklaring och jag undrar om du håller på så mot andra eller helt enkelt bara mig du gillar att såra och göra besviken och bete dig som en ren skitstövel!
Blir ditt liv mer rikare och bättre kanske? Det måste kännas bra för dig, varför håller du annars på på detta sätt?

Brist på respekt har du!


*Over and out*


//Jessica*Tar faan inte hur mycket skit som helst*


Kommentera inlägget här :