Ego tjejen

publicerat i Allmänt


Lite då och då  läser jag en tjejs blogg som inte handlar om nått speciellt, jag vet att min inte heller gör det så men hennes blogg kretsar kring hennes hundar som är skit i snöre och hur hon pluggar om dagarna. Helt ointressant, för mig. Jag fattar inte varför jag läser bloggen, det ger ju inget! Men det som är så tragiskt och patetiskt är alla dessa "Ego bilder" hon lägger upp på sig själv och för det mesta står hon i samma poser och det ser så löjligt ut. Hennes blogg är fylld av såna bilder och plutandet med munnen ser inte alls bra ut heller. Jag ser absolut inget fel att lägga upp ego bilder på sig själv om man vill visa vad man har på sig en så kallad "Dagens Outfit" eller liknande. Men när det börjar gå till överdrift att lägga upp bilder i samma poser bara för att "Se mig" eller kolla vad "snygg" jag är så blir det lite väl överdrivet och patetiskt tycker jag. Jag får väl tillägga att hon är väl runt 20 där nånstans och skriker efter uppmärksamhet eller nått (?). Näe...stackars lilla rika flicka. Jag tror inte hon förstår att hon förlöjligar sig själv för det blir lite väl uttjatat!!! Jag kanske borde börja med massa ego bilder i olika poser och pluta extra med läpparna och lägga upp hundratals bilder på mig själv...hahaha! Det vore nått det ;) Snacka om att man blir egosentrisk (hur det nu stavas) då! Nja näe inget för mig tror jag, har inte riktigt det behovet heller.

Hej hopp gummi snopp!


//Jessica


Kommentera inlägget här :