Förberedelser

publicerat i Modellbilder


Idag har jag lärt mig nya saker inom foto! Skit skoj faktiskt. När jag ändå var nere på stan så träffade jag Christer och Sara och tittade på medans hon fotades. Jag lånade hans andra kamera och test fotade lite så nu väntar jag bara på att få över bilderna och se vad man kan hitta på för nått skoj med dom. Antagligen dimper det snart ner en kamera i brevlådan om allt vill som jag vill ;)
Jag har även pysslat ihop lite saker inför en plåtning och det kommer bli asballt! Det är en orginell ide med mycket färg och knepiga saker. Jag vet precis hur jag vill ha bilderna. Något skoj att se framemot! Nopp, jag tänker inte avslöja nått i förväg för då blir det ju ingen överraskning ju ;) kan säga bara att det kommer bli mer avklätt än tidigare sessioner så jag är lite nervös faktiskt. Det är ju inte varje dag man tar av sig för en kille som inte är ens pojkvän. Men han är en duktig fotograf så det blir nog kanon skulle jag kunna tro! Mohahaha!

Det var allt jag hade på hjärtat denna afton =)

Söv gött inatt!


//Jessica


Kommentera inlägget här :