Helgen...

publicerat i Nöje


...börjar lida mot sitt slut och jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Det går lite för fort tycker jag. Min helg har bestått av arbete och lite utgång också. Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och grillade för första gången i år! Åh vad det är härligt! Vädret var inte helt lyckat så vi käkade inne, jag fryser ständigt nu för tiden =/
Jag blev mätt som en björn och var tvungen att lägga mig på syrrans säng en stund, jag blev så jävla seg och trött. Jag måste ha slumrat till en stund och blev väckt av att Zizzi ringde på mobben. Då var det bara att kliva upp och traska hem för att fixa sig inför kvällen. Jag hade ingen direkt större lust då jag var bra sleten efter jobbet och maten hade knappt sjunkit ner. Men, efter en varm dusch och lite spackel i ansiktet och en "göra-sig-iordning-öl" så var jag lite mer på humör! Vi åkte buss ner till stan, tro det eller ej! Då man var nykter så var man inte på jätte party humör och första anhalten blev Harrys. Nja, folket gillade jag inte riktigt, så mycket äldre männsikor som bara stirrade som de fick ögonen igår! Jo visst att jag var väl "snygg* ;) men det kändes obehagligt på nått sätt, kan inte riktigt förklara det. Jag sprang över en sväng till Koriander där Millis och hennes arbetskamrater satt och tjatade med dem en stund. Där var det ingen bra stämning heller och det var bara tråkigt. Träffade på goa Karl-petter från "Bonde söker fru" och han är fin den pöjken! Så gosig liksom =) Jag köpte en öl därinne och hamnade bredvid Matias från "Bygglov", den snygga av dem alla! Han ser riktigt bra ut måste jag säga. Faan att han har fru och säkert barn annars hade jag stött på honom...hahaha...nerå...skojar bara!
Jag och Milla drog från Koriander och gjorde entre på Blå, en härligt ställe jag gillar mycket. Lite synd att det inte tog så lång tid för Millas kille och hans kompisar att komma dit. Jag hade gärna fått lite mer ensam tid med Milla då man knappt ser henne nu förtiden. Inget illa alls mot dom, jag hade skit skoj sist vi var ute! Jag tror bara att jag nog inte var på nått riktigt ute humör igår. Jag var trots allt på tre olika ställen och hade inte speciellt kul nånstans. Det märktes i min kamera då jag endast had tagit 4 kort! Hahaha!

De få bilderna som togs =/



Drog till jobbet imorse och efter jobbet käkade jag och Zizzi pizza som jag fortfarande står mig på. Mums!
Jag sitter och väntar på att den där vidriga brun utan sol ska torka ordentligt så jag kan slå mig ner i soffan utan att det blir märken av mig. Mina naglar ska filas och målas för nu spricker dom och går av hela tiden. En hel genomgång av kroppen behövs så man får känna sig lite fräsch nu när våren är kommen =)

Hoppas att er helg har varit super bra!

Kram i massor från en tjej som försöker bli brun ;)

//Jessica


Kommentera inlägget här :