Jag är skit glad!

publicerat i Allmänt


Fy faan vad jag är glad! Jag har hittat två bikinis som jag ska köpa så fort det rullar in lite stålar! Jag ska ärligt säga att jag stod i provrummet med världens leende då detta med bikini (och underkläder) har alltid varit skit svårt att hitta i min storlek. Men nu, när jag är "mindre" så kan jag tydligen ha vanliga storlekar och det är skit roligt faktiskt! Jag är så jävla glad! Rena drömmen! Den ena bikinin var lite gråmetallic helterneck modell med matchande hipster trosa, ingen bygel eller inlägg i den. Den andra var oxå halterneck modell med bygel och lite mer åt trekantsbikini och hipster med bälte i. Den var randig i olika färger så då har man möjlighet i år att variera sig efter humör =) Jippi! Jag slänger upp bilder så fort jag shoppat dom, se om jag delar med mig av inköpen denna gång ;)

Magda, jag skänker mina gamla till dig...klart de inte är för små =) Pöss på dig


-In and out-


//Jessica


*Edit* Processor på G ännu gladare nu =)


Kommentera inlägget här :