Lite kalas

publicerat i Nöje


Idag känner jag mig lite halvseg efter gårdagens utgång som var i högsta laget super lugn och mycket trevlig kväll. Vaknade imorse har var täppt i näsan och ont i halsen. Det är ingen bra kombination att ha på sig sommar skor och stå ute och röka i endast linne på överkroppen. Men jag påstår inte att vara speciellt smart ;) Håller tummarna på att jag inte bli sjuk nu på kuppen.
Jag gick över till Gräsberg runt 21 och grattade han för igår fyllde han 27 och snart är det min tur, på tisdag, hemsk tanke. Då är det bara tre år tills man är 30! Jag klämde i mig lite smörgåstårta och vi satt och babblade en hel del. Sen ville gänget ha med mig ut så jag följde med och vi hamnade på Arena Lounge, ett ställe jag tycker är sjukt mysigt och det är inget party party ställe. Föredrar ställen där man kan snacka framför nattklubbar.
Kameran hade jag såklart oxå med mig så här kommer det lite pics från kvällen!

image222




Ljungren blev kalas full och han hade oxå ett å annat att fira denna kväll ;) Han är så jävla rolig! Sayran skulle igentligen inte följt med ut men lite påtryckningar av mig så stack hon hem och fixade till sig lite och det var skönt att hon var vår personliga chafför på kvällen, vi slapp iallafall stå och vänta på taxi som är bland det värsta som finns! Hon är sååå sööt! När jag stod ute och rökte så träffade jag på en gammal kompis till mig som jag inte sett på säkert 10 år! Det var lite udda att träffa Johannes igen och man hade inte särskilt mycket att prata om, vi ligger inte riktigt på samma nivå längre..hahaha! Men skoj att se pricken pricken ändå. Ljunggren fick in en kalas god drink med tomtebloss och grejer. Den var så där syrlig och en riktigt törstsläckare, en drink jag mer än gärna skulle surpla i mig en varm sommarkväll liggandes i en hängmatta. Vi åkte väl hem strax efter stängning och jag var så jävla hungrig så jag kokade lite äckelpasta och stekte bacon så det sprätte upp som faan på mig. Vräkte i mig den patetiska maten och slocknade ganska omgående. I det stora hela så var det en riktigt rolig kväll!

Nu är det värsta vårvädret ute, solen lyser starkt och knappt ett moln på himlen. Nu skulle jag vilja bege mig ut i naturen och fota lite. Jag har sett massvis med tussilago som är en av mina absoluta favorit blommor på våren. Jag har antagligen fått tag på en kamera nu! Det var inte helt omöjligt att jag skulle få låna Marcus kamera eller så kunde Gräsberg låna hem dom han har på jobbet när som helst! Så vem vet om jag snart ligger och fotar en liten tussilago i skogen! Igår installerade jag Photoshop Cs3 engelsk version, se hur det kommer att gå! Jag försökte kalibrera min skärm också, blev lite bättre men jag tror inte jag fick till det allt för bra faktiskt. Den är ingen höjdare =( jag får väl spana efter en ny antar jag =/ Det är så mycket jag vill ha!!!

Ska surpla i mig kaffet som är kvar, duscha och tralla ut på en promenad och ta vara på vädret, innan det sätter igång att snöa igen, vädret har sin egen vilja den...


Tjoflöjt!

//Jessica


Kommentera inlägget här :