Ny bild

publicerat i Fotograf


Jag har ägnat större delen av dagen på att gå igenom olika verktyg och vad de är till för mm och pysslade iordning en bild idag. Jag ville få en gammal känsla på bilden, dock fick jag inte till mina önskade "twiggy" fransar =(
Ja, jag håller med om att ramen inte passar ihop med bilden, jag ville ENDAST se hur det fungerade att få en ram runt bilden och en text för framtida projekt, så har överseende ;) ´Som jag påpekat så många gånger i bloggen så är inte mina förutsättningar så bra men för att vara mig så är det inte illa pinkat!

Jag ger ER...mig!

image236

Ris eller ros...tips på förbättringar mm är alltid välkommet ;)

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jocke:

Idéen är ju kalas :)
Men det svarta verkar helt opåverkat av effekterna ?
Kanske skulle man laggt in nån repa eller lite dam där ?
kul att se att du photoshopar igen :)

Kommentera inlägget här :