Ny dag

publicerat i Allmänt


God morgon!

Jag har pallrat mig upp tidigt  i två dagar nu, alltså tidigt för att vara mig ;)  Jag borde dock lägga mig tidigare och gå upp tidigare så jag får ut så mycket som möjligt av dagen men ibland så bara orkar man inte. Men vädret hjälper en att komma upp och jag har turen att jag har morgon sol på min balkong och it is lovely att sitta där och dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro. Mina balkongmöbler har stått ute under hela vintern och de släpper färg. Så nu måste jag skrapa bort det som är löst å antingen måla nytt eller helt enkelt låta det vara som det är. Jag betsämde mig förra året att jag skulle ha en romantisk touch på ballen så det mesta gick i vitt/ljusrosa, jätte mysigt var det. Jag funderar på att köra det i år igen! Jag hade orientaliskt i några år men det var bökigt att städa då det var lyktor och kuddar precis överallt. Mysigt som attan. speciellt på kvällen då man tände alla ljus!

Hur ser din balkong/uteplats ut?


//Jessica


Kommentera inlägget här :