Rolig Kväll!

publicerat i Nöje


Vilken kanon rolig kväll jag hade igår! Det var skit länge sedan jag hade så skoj och så mycket gamla kompisar som var ute igår!  Jag ska nog fortsätta gå på Blue Moon Bar fast jag vanligtvis inte gillar det stället.
Jag kom dock lite sent till Gräsberg, strax före 22 och det fanns inte en enda nykter käft där förutom lilla mig såklart. Jag blev bjuder på lite öl och vin innan vi drog ner till stan för att svänga våra lurviga. Det var som klassfesten i oktober då kvällen var suverän! En gammal klass kompis till mig var helt övertygad om att han skulle få mig i säng om man säger så! Haha...där gick han på en nit ;) Han hade tydligen varit kär i mig i högstadiet men under den perioden i livet märkte man inte sånt och han var alldeles för blyg för att ens våga säga det oxå. Så lite förändrad har han blivit, bara poistivt såkart! Vi hade skit skoj tillsammans igår och stötte på den ena efter den andra som man kände =) Ja, kvällen var super lyckad-mer sånna kvällar!
Jag sov på soffan inatt, fick ett sånt där jag vill inte sova i sängen så imorse vaknad jag upp alldeles svettig av solen som lyste in och då gick jag upp, lite halvgroggig i skallen (som är borta nu), slängde på lite kaffe och avnjöt den ute på balkongen i vårsolen, underbart fint väder idag igen! Kom just på att jag måste skaffa en ny bikini, den jag köpte i våras som jag endast använt några få gånger är på tok för stor som jag inte kan använda =( lite surt måste jag medge för den kostade en redig slant.
Nu ska jag försöka bli lite piggare och ta vara på denna dag =)

Kram

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av magda:

Du kan ju skänka din gamla och stora till mig då som fortf. är ett fetto. Ha ha, den är nog för liten ändå!! Många kramar

Kommentera inlägget här :