Trötter som få

publicerat i Dagbok


Åh vad jag ville sova vidare när klockan ringde imorse! Är redigt trött nu. Jag hade skit svårt att somna inatt så det har inte blivit många timmars sömn =/ Är skit sen till att fixa mig innan jag börjar jobba, borde stänga av och ställa mig vid spegeln och klottra på lite skit i facet. Ggaaaa vad trött jag är. Kaffet hjälper inte ens till...skit ju.
Kom på att det är 6 dagar kvar tills jag fyller år! Fan vad gammal jag är ;) Har ni haft en skön nattsömn?

In and out


//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Vakande inte en enda gång i natt :)

2:a kommentar, skriven , av M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a:

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

Kommentera inlägget här :