Uppdaterat hemsidan

publicerat i Allmänt


Helluuuuu!

Jag blev jätte glad när jag fick reda på hur många sidvisningar min hemsida har haft sedan december förra året!
Glatt överraskad och nästan 12.000 visningar och det är faan inte illa pinkat *stort flin*.
Nu har äntligen hemsidan uppdateras en aning. Det får vara så så länge tills fler bilder blir klara att levereras in!
Jag har en å annan bild liggandes som bara väntar på att bli iordning gjord =) Kika in vett ja ;)

Idag har jag pysslat här hemma med städning och katten har fått sin päls kammad och hon njöt så mycket!
Snart blir det dax att sätta på sig jogging skorna och dra iväg till spåret för nu lyser äntligen solen! Måste ladda ner lite peppande musik i mobben så jag inte ger upp på vägen...hahaha!

image200
Hihihi...sladdhataren Börgi ;)

Löööve

//Jessica


Kommentera inlägget här :