Värk och Ny bild

publicerat i Allmänt


Aj...

Sprängande huvudvärk så jag vet inte snart vart jag ska ta vägen =( Det sitter vid tinningen och jag känner mig helt slö i kroppen, matt och trött.  Man blir väl sjuk nu på kuppen för att jag gick ut och joggade nästan 3 km utan att stanna och det var förbaskat gött! Alla är sjuka så nu är det väl min tur kan jag ana i mossen. Detta kan jag väl ändå få slippa. Ajajaj vad det bankar och gör ont *tycker synd om mig*.
 
Joggingturen var riktigt uppfriskande. Jag hörde bäcken i skogen och det början bli mer och mer grönt ute nu, äntligen vår. Några blommor har jag lagt märkte till oxå. Vår tecken.
Jag har faktiskt funderat på att springa Vårruset i år om min kondition förbättras en aning för den ligger inte på topp om man säger så =/ jävla rökare är jag!

Pratade med sköna och super goa Marcus på msn förut och fick lite nya bilder med en liten annorlunda retusch men jag gillar dom verkligen =) Tackar! Vad smaken är som baken alltså. Jag gillar mindre en bild på mig medans han älskar den. Hur kommer det sig IGENTLIGEN att man ser så olika på saker och ting? Bra är det visserligen annars hade det säkerligen inte varit skoj om alla tyckte samma, eller?

En bild på mig kommer här!

image201

Nu måste jag ärligt talat lägga mig på soffan och hoppas att huvudvärken släpper. Faan ZIZZI, vart är du nu när jag behöver lite ipren??? Hahaha...pöss på dig!

Kram

//Jessica


Kommentera inlägget här :