Sleten

publicerat i Allmänt


God morgon!

Jag måste ha nått skit i  kroppen, är ovanligt seg och hängig. Jag känner mig alldeles dåsig och trött. Inte hjäper koffeinet i kaffet heller, what to do then? Nu hoppas jag att det inte blir för mycket folk på jobbet idag, pallar inte det. Faan vad seg jag är!

Igår var jag med mamma och min lillasyster Ronja på bilbingo! Det var flera år sedan sist! När jag var mindre följde jag ofta med mamma och spelade och bingo har jag alltid tyckt varit roligt! Men det blev ingen vinst för mig igår, inget ovanligt alls. Mamma fick bingo och tydligen så har hon redigt flyt med vinster till höger och vänster som bara rullar in. Vill ju oxå vinna! Jag har kommit på att jag varken har tur i spel eller kärlek så då är ju frågan vad JAG har tur i? Mysterium att ens komma på nått...hahaha!
Jag funderar på att ge bingon ett försök igen imörn ;)

Dagens things to do är bara att jobba...

Ha en super dag alla!


//Jessica



Kommentera inlägget här :