Hm...jaha...rubrik var det ja!

publicerat i Dagbok



God dag!

Gaha...det blev en smarrig pizza igår! Jag gick inte utanför dörren en minut igår, min älskade och snälla lillasyster gick iväg och handlade åt mig fast jag har typ bara 200 m till pizzerian! Så nu är det bevisat att jag är latast i världen *LOL*
Hela dagen igår satt jag med massa bilder och en blev jag riktigt nöjd med på de förutsättningarna bilden hade från början! Det går framåt, lite iallafall! Den visas senare i bloggen vid nått bättre tillfälle!

Fick ett telefonsamtal imorse oxå, min husläkare ringde och frågade om jag hade fått papper ifrån dem. Jajamensan, det har jag allt fått. De är bra smarta dessa läkare, de skriver ut att jag ska in och ta ännu ett test men inte skriver ut datum eller tid. Men, nu har jag en tid den 8:e september men vilket klockslag visste hon inte. Så nu har jag suttit på morgonen och försökt komma fram utan resultat i vanlig ordning. De är så bökigt! Nu kanske man är lite väl personligt men men, då får det vara så. Jag ska in för att göra ännu ett test för jag hade cellförändringar. Jag tänker inte så mycket på det men om det skulle vara nån som skulle drabbas av den förbannade cancern så skulle det vara JAG! Jag ska inte tänka så alls, antagligen är det inget farligt, men lite obehag får jag av det. Alltid ska det vara nått =/ Thats life...

Strålande väder idag med! Då ska jag jobba, jag skulle ha tagit mig i kragen och gått ut igår...attans attans!
Jag är sugen på kräftor! Dessa små fula rackarna kan vara så goda, kräftskiva tack! Hur kom den meningen in sådär...hahaha!??? Jag vet ju om att jag är knäpp så ;)

Nu ska jag kila vidare från datorn till duschen...kanske hörs senare ikväll!

Haa duu!

//Jessica



Kommentera inlägget här :