O´boy

publicerat i Allmänt


Natti natti...snart...

Mjooo...nu börjar det likna något med min nya sida på bloggen.
Nej nej nej för guds skull är den långt ifrån klar!!!!!!!
Såg ni mina utropstecken eftervarandra??? Hahahaha!
Jag testar lite saker, funktioner, som för mig är så nytt, krångligt men ändå så skojigt! Hur stavas "krångligt" igentligen...som jag skrev nyss eller krongligt? Yea yea...ni fattar, antar jag! Det är jag å mina problem...=P

På något konstigt (!?) vis vare sig det är åt vänster eller höger så har jag fått upp ögonen för lite webbdesign (igen), photoshop och annat estesikt skapande! Jag finner det super intressant! Om ni inte visste det ( såklart ni inte vet det ) så gick jag en utbildning, eller kurs i webbdesign redan 2001 tror jag det var. Jag visste inte var en MAPP på en dator var och så slungades jag in i hela Photoshop härvan utan att ens veta vad en simpel grej som en mapp var! Det är rätt komiskt. Jag har haft intresset länge men inte förens nu så har  jag tagit det på "allvar". Men hur kan man skicka nån på kurs utan att ens veta vad en mapp var? Det är Arbetsförmedlingen i ett nötskal det! Nja..jag kom en bit på vägen iallafall..tror jag fick Godkänt eller Väl godkänt med lite hjälp av mitt dåvarande X! Mitt intresse HAR alltså redan då varit en del av mig...sen länge...så det är i nutid jag ger mig faan på att bli bra på det, fast det går långsamt =P

-Träning ger färdighet va? O´boy...YEA! Träning ger färdighet!

Take care!


//Jessica



Kommentera inlägget här :