Party-shoe

publicerat i


Nu har jag shoppat nya skor och jag avgudar dom nått så grymt! De är verkligen så fina =) Idag har jag spenderat min tid bland alla andra dårar som svettas och sliter i kläderna. Den obligatoriska mellandags REAN! Jag hittade inte så mycket, mest skit på rean. Men nu är mina kläder för nyår fixade! Nöjd och glad! Jag ska ha på mig två kjolar jag köpte idag, visst låter det dumt? Men ja, endast två kjolar. 

                
Bianco 500kr

Jag har skaffat mig lite fantasi och det kommer bli så snyggt ihop med skorna. Jag köpte mig ett par latex tights idag oxå. Men jag måste säga att det passade jag verkligen inte i. Man ska nog vara lång och smal för att bära upp det plagget. Det satt som ett andra skin och var flera decimeter för långa! Tråkigt men så är det....en skönhet kan inte alltid passa i allt ;) Jag kände mig så ful och töntig...mohahahaha.

Haa duu!


//JessicA



Kommentera inlägget här :