Julen

publicerat i Allmänt


På julafton fick vi besök av tomten och hans enormt långa lista på alla barn han har besökt. Jag tycker det är så mysigt när han tar fram listan. Man måste ta i hand och tacka, niga om man är tjej och bocka om man är kille. Om man får nått man inte hade önskat sig så ska man ändå säga att  DET VAR PRECIS DET JAG HADE ÖNSKAT MIG ;)
Våran tomte är den bästa tomten. Lite otippat att han arbetar som hjärnkirurg och extra knäcker som jultomte!


Den nyfödda lilla Emilia blev utskriven från sjukhuset dagen före jul. Så det var första gången jag träffade min nya lilla kusin. Hon var så liten och så söt. Hon föddes lite mer än en månad för tidigt men varit duktig på att gå upp i vikt. Hon kommer få det så bra, hon har en underbar stora syster som kommer ta hand om henne. Min goa Miranda som alltid har svar på tal. Hon är smart och det kommer bli nått stort av henne en vacker dag! Var så säker!

Julen har varit mysig. Härligt att träffa familjen igen. Det blev lite Monopol och så bar det av ut på juldagen med Daniel, en kille som är bosatt i Avesta. Han var en mycket trevlig kille och vi roade oss ganska rejällt! Mycket trevligt!


Haa duu!


//JessicA



Kommentera inlägget här :