14/12-08

publicerat i Allmänt


Jag fick tummen ur och bytte däck idag, så nu kör jag lagligt! Äntligen!
Efter däckbytet så åkte jag och Gräsberg och käkade middag på Vedugnen, jag tog det vanliga som är vedugnstoast, smarrigt värre =) Nu sitter man och väntar på att tvätten ska bli klar, boring.

Igår var det lite Lucia firande. Jag var på lite fest hemma hos en kille som heter Rikard. Mycket trevliga filurer på förfesten, massa kända ansikten. Dock blev det aldrig utgång, det var en jävla kö in på ställen. Inte mig emot att få lite Burger king mat och komma i säng tidigt. Jag var ju nästintill nykter. I fredags var en annan femma, då vart det håll igång in på morgon timmarna. Jag var faktsikt på Harrys, inte satt min fot där på flera månader. Det var sådär roligt, stället är inge bra mot vad det var förr. Det blev lite dans och trippeltryckare!!! Mysigt mysigt!

Det är redan 3:e advent och om en veckan beger jag mig upp till Gävle för att fira jul med familjen. Jularna hemma hos mormor är så mysiga. Det ska bli skönt att komma iväg och umgås med familjen. Jag längtar till laxen och äggen, det bästa på julbordet det! Till helgen är det julbord med jobbet, det ser jag framemot. Jag har hört att showen i år är grym! Det ska bli roligt att se Markolio, Lilli & Sussie mm och vem vet...jag kanske står på scenen i år igen och sjunger massa låtar...hihihihi....det skulle ni inte missa!

Planerar lite plåtningar under julen oxå, det brukar vara så mycket dötid. Det kan bli intressant =)

Men men...nu är det tvätten....=/


//Jessica



Kommentera inlägget här :