45 saker ni inte visste om mig

publicerat i Dagbok



Nu tänkte jag köra en liten lista på saker ni inte visste om mig!
Nja, vissa personer må ha tagit del av det, mina närmaste kanske men vissa saker kanske jag inte ens har berättat för dem! Så, nu får NI ta del av lite saker om just MIG!

Då kör vi!

Börjar försiktigt:

1.  Min älskingsfärg är röd
2. Jag är vädur
3. Jag älskar plastsaker, lampor, smycken, möbler ect
4. Jag har mina riktiga naglar, som är långa, inget fusk där inte
5. Jag äger två par glasögon
6. Glasögonen är rätt skeva då jag alltid sover med dom
7. Min favorit öl är Carlsberg Export
8. Jag gillar inte Absinth och Beska droppar, det enda i alkohol världen jag avskyr
9. Jag har inga silikon pattar, fast ibland kan det se ut så
10. Sex and the city är min absoluta bästa serie genom alla tider, får aldrig nog av det!
11. Jäger Bomb, en ny favorit dryck på krogen, tack Jocke för att du beställde den en gång, nu är jag fast!
12. Betalar mina räkningar över internet
13. Är galen i inredning
14. Äger 70 par skor om det inte är fler!
15. Är riktigt svag för höga klackar

Lite mer vågat:

1. Jag kysstes första gången på en klassfest i 2:an
2. Jag förlorade oskulden när jag var 14 år till en kille som heter Johan
3. Jag ville bli porrstjärna/strippa när jag var 8 år, fråga inte hur jag ville det då, eller ens visste vad det var!
4. Jag rakade av mig allt hår när jag var 21, har fotot på körkortet, funderar på att "tappa bort det snart"
5. Har en förkärlek till korsetter, lack och läder. Äger knappt något sånt dock
6.  Jag har blivit haffat av snuten, för att ha badat näck vid parkbadet där jag bor
7. Jag har testat droger, endast hasch men illa ändå
8. Mitt smeknamn förr var Tuttan Chamon, jädrans Olausson, fattar ni varför? (Big boobs)
9. Vet inte hur många killar genom åren som blivit kära i mig för jag är en sån härlg tjej, som jag fortfarande har en god kontakt med, alltid samma sak jämt, de blir kära men inte jag
10. Har haft samlag då mannen i fråga har en snopp som en penna, fast inte lika lång som en, JA storleken har betydelse, annat är bara skit snack. Man måste kunna sköta den oxå
11. Hängde på fetsich fester när jag var 16 år
12. Har fotat/spelat in privata saker...
13. Tittar på porfilm
14. Jag band en kille naken som hoppades på sex med mig men istället spottade jag honom i ansiktet och la en 20:a vid nattduksbordet. Fråga mig inte hur han kom lös...hihihi -Don`t play whit me!-
15. Jag kan vara riktigt elak om nån jävlas med mig, alltid tusen gånger värre

Mer vågat:

1. Om en kille jävlas älskar jag att sparka kulorna upp i halsen, häääänt X antal gånger
2. Har haft diverse äventyr med flera på samma gång, både manliga och kvinnliga
3. Har spelat på min kvinnlighet för att få som jag vill, vilken kvinna har inte gjort det?
4. Snattat och åkte dit men nekade och gav ett falsk leg som skulle föreställa mig
5. Åkte in på sjukan för medvetlöshet vid 16 år, 2, 8 i promille, inget jag är stolt över om man säger så.
6. Försökt tagit livet av mig, misslyckades, tur det, vill leva!
7. Har haft könsjukdom
8. Kan få vansinnesutbrott då jag oftast slår sönder hela lägenheten, ångest efteråt, har hänt några gånger men inte ofta
9. Jag ar alltid varit bröstfixerad sedan jag var liten, jag älskar bröst, tur att jag fick hyffsade själv =D
10. Det sexigaste på en man är armarna, okej då...ögonen med
11. Föredrar hårt istället för mjukt
12.  Gillar smärta, till en viss grad
13. Vill göra en intim tatuering
14. Gillar sexiga underkläder, ju mer vågat dessto bättre
15. Jag och min bästis mätte våra könshår när vi gick i 4:an, hon hade fler "fjun" än mig men jag hade större bröst...hahahaha!

Med all kärlek...

/Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

"Om en kille jävlas älskar jag att sparka kulorna upp i halsen, häääänt X antal gånger"



Tufft! Finns killar som drömmer om sånt. :P

2:a kommentar, skriven , av kuk:

kuk vad fult

Kommentera inlägget här :