Lördagen

publicerat i Nöje


Det känns som som det var en evighet sist jag var ute. Jag har väl varit ute en gång eller så efter nyår.  Jag har varit väldigt lugn den senaste tiden och inte sprungigt på krogen eller druckit heller. Jag brukar få sån ångest dagen efter om jag druckit alkohol så det är inte värt att dricka för just den sakens skull. Jag saknar det inte heller. Men igår tog jag mig i kragen och följde med ut. Jag mötte upp Zizzi och Igge på biljard 9:an och spelade lite, det var roligt! Vi gick sedan vidare till Harrys där jag käkade en lätt pub meny, friterad potatis med dipp, gud så gott det är! Åt det alltid ute i somras och det smakar helt gudomligt, älskar potatis! Det var en hel del folk ute och mer kom efter 12 som det alltid gör. Det var en salig blandning av männsikor och jag fick beröm för min frilla som käre Marie fixat åt mig =D

image102
En liten bild på mig fast frillan syns inte så bra =/

Jag vart kvar efter mina kära vänner var trötta och sletna, Zizzi skulle jobba och Igge var sliten så det gick hem för att...hm..ja gosa med ett finare ord ;) Jag tyckte de lika gärna kunde göra det för jag haffade dom på ett kort och de var så kärvänliga med varandra...get a room!

image103
Hångel, hångel och mera hångel!

Ja då var man kvar på Harrys med en käre vännen Peak (Peter) Vår alldeles egna Adam Alsing! Det är helt sjukt vad lik han är Adam...vet inte hur många gånger han fick höra det denna kväll. Bortsett att Peak är 199cm och inte lika kraftig som Adam så är det nästintill en kopia. Vi såg nog riktigt roliga ut när vi stod bredvid varandra med mina 161cm! Hihihi! Vi smidde lite planer jag och Zizzi att skicka in kort på han till Adam och Gry men jag tror inte det skulle uppskattas direkt! Men men...

image104
Moa och Adam =D

Lite mer bilder från kvällen...Peak i hög person och en liten bild på min favorit bartender Emil!






image110
En liten bild på mig till sist, fångat en nyfiken karl i bakgrunden!

Ja jag hade en riktigt skoj kväll och det är mer skoj när man inte går ut lika ofta!

Tjing Tjong Longkalsong =D

Haa duu!

/Jessica




Kommentera inlägget här :