Slarvat

publicerat i


Uppdaterar nu, slarvat som attan i några dagar nu med både kost och träning. Det har inte blivit så mycket mat och ingen träning alls. Jag har inte haft orken till det pga massa annat strul. Om magen känns fortfarande bra imorgon ska jag ta mig iväg till gymmet och köra lite lätt. Kanske bara går eller kör ett lugnt styrketräningspass. Jag har gått upp lite i vikt, inte mycket men det känns och jag tycker det syns också men säkerligen så gör det nog inte det, bara en annan som ser det. Det handlar om 3 kg och det är inte hela världen! Men bort ska det allt så jag kommer tillbaka till min trivselvikt igen. Jag har spanat på gamla kort sen några år tillbaka, shit vilken förändring. Vad flötig jag var och helt rund i ansiktet, såg ut som en uppblåst fisk. Ni vet en såndär firre som sväller när de blir rädda eller hur det nu är, så såg jag ut...hahaha!
Aldrig tillbaka dit igen. Jag är rätt nöjd med hur jag ser ut. Mina kvinnliga former har kommit fram (mer tydliga nu) och min midja är hyffsat smal. Jag har gått från 31 i midjan på jeans till stl. 27 och det säger ju en hel del. Jag har S ibland XS istället för L och mest stl.36 istället för 40/42. Vilken otrolig skillnad. Jag är glad för min egen skull och ska försöka hålla detta genom att äta och motionera mera. Peppar mig själv igen!
För att älska andra så måste man älska sig själv...Yes!

//Jessica


Kommentera inlägget här :