Smärtfritt

publicerat i Dagbok

Go kväll!

Då var man hemma igen efter nästan 6 timmar på sjukhuset. Allt gick över förväntan bra och det var inte alls jobbigt på något sätt. Antingen hade jag en väldigt tur eller som min kära vän sa att jag är stål kvinnan =D Jag hade inte ens en tedens till värkar, det enda som var lite lätt "mensvärk" som var nästintill obefintlig. Det kändes lite onödigt att spendera så många timmar när jag likaväl kunde vara hemma eller köra ett pass på gymmet..hehe...så lätt var det. Nu känns det skönt och jag känner en extrem lättnad. En mindre sak att tänka på =D Jag tackar för det gick så bra och att det var smärtfritt. En vän berättade att i andra fall har tjejerna mått så dåligt och spytt i flera timmar och värkar som varit så jobbiga så de fått tagit morfin för att lindra smärtan. Och så kommer jag, utan minsta biverkningarna men visst det är skillnad från person till person och jag hade tydligen en lätt variant =D Thank you!
Jag vill tacka Zizzi och Camilla för stödet idag det betyder jätte mycket för mig! Innerligt tack! Löve you!

Thats all folks!

//Jessica


Kommentera inlägget här :