Allmänt

publicerat i Dagbok

Ny vecka med nya tag! Det är så det ska vara! Jag kom precis hem från mamma efter en go kopp kaffe. Jag var tidigare idag hos läkaren och pratade lite. Se hur det kommer bli de kommande veckorna.
Allt löser sig, bara man ger det lite tid. Jag har varit på rätt gott humör de senaste 2 veckorna. I torsdags fick jag reda på något possitivt som jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om! Vad vill jag inte avslöja men det lugnade mig för framtiden iallafall =) Jippi!

I fredags var det löning och ett bra sätt att sprätta pengarna på var att gå ut och roa sig. Jag och Zizzi var och spelade biljard och shit vad dålig jag är! Måste träna...hahaha! I torsdags kväll var vi ute på kvällen och åt middag på Arena. Jag hämtade upp Zizzi och Suss hade kommit på kvällen då vi hade lite pratstund med rykande gott the! Åh vad det är underbart att prata med Suss (Zizzi också självklart), blir inte så ofta man träffas, fast man bor ca 150 m från varandra! Jag skulle igentligen åkt till Göteborg i helgen men valde att istället att gå hem till Jill.
I lördags var jag på lite kalas hemma hos Jill, hon fyllde år. Jag köpte en varsin Bingolott till oss och ingen vinst! Fy vad dåligt måste jag säga! Det var skit tråkigt att glotta på Bingolotto och jag förstår att de tappat massa männsikor. Boring! Åh lilla Nelly är så go!

Igår vart de en hel del städning men är änu inte klar. Tog tummen ur och plockade ner granen och nu är det så tomt i fönstren efter ljusstakarna. Men skönt att få bort skiten.

Funderar på att åka till Stockholm i helgen...fast bilen är paj...jävla skit! Ska fundera vidare på det!

Nu ska jag ta tag i det sista med städningen...och sticka iväg och träna en sväng =)

Haa duu!

/Jessica

Kommentera inlägget här :