Första försöket

publicerat i Modellbilder

Här sitter jag, helt ensam uppe när klockan är snart 02.00 och försöker få ordning på några bilder.
Det är ju så jävla roligt att retushera bilder men vilken tid det tar! Men, jag är ju nykläckt! Både min bärbara och min andra skärm är ju totalt värdelösa, det är fy skam när man ska försöka ställa in alla justeringar. Men förmodligen, jag hoppas att jag snart har en ny dator i min ägo med hyffsat upplösning och en smula bättre kvalite än vad jag har nu. För detta suger verkligen! Det kan vara "bra" på min skärm men sen helt kasst på en annan, åh det vill man ju verkligen inte!!!! Men träning i vilket fall ger fördighet. Nu har jag återigen fått mitt minne tillbaka varför jag slutade att pyssla med bilder sen i sommras, det ser ju fördrövligt ut på mina skärmar.
Jaja, det får jag leva med ett tag till =/

De senaste dagarna har mitt hem varit rena fotostudion! Rörig men skit skoj =)
Prövade på lite olika ljussättningar med nya blixtar och kamera. Äntligen börjar Börgi fatta vad alla dessa funktioner är till för och hur man ska hantera det. Man lär sig något nytt varje dag! Väldigt intressant.

Ett litet smakprov från en av dagarna...men kom ihåg gött fölk....dålig skärm, kass mus och en nybörjare vad det gäller retushering! Okej...?

image46
 It`s just me...

För att vara mig och mina förutsättningar så är jag faktiskt rätt så nöjd med denna bild. Jag tycker den är både sensuell och vackert mystisk med en viss stolthet. Min tolkning av denna bild!

En liten annan version...

image47
Me again

Jag ser denna bild som lite mer sensuell, mer sexigt med en åtrå i blicken som utstrålar värme, skönhet och till en viss del sårbarhet, kanske lite osäkerhet kommr fram.

Men som jag tidigare påpekat så är det första försöket idag och jag kommer säkerligen skämmas sen man blivit mer duktig på detta, då kan det vara skoj att titta tillbaka vart man började och vart man är då. Lite som en dagbok....hehe.

Have a nice day!

Haaa duuu

/Börgi



Kommentera inlägget här :