God förmiddag

publicerat i Allmänt



Hallå där!

Inatt har det snöat, när jag vaknade så var taken helt vita. Hoppas att jag slipper skrapa rutorna på bilen.
En stor kanna kaffe har jag fått i mig, vaknade inte för så länge sedan och kaffet har hjälpt mig att bli lite piggare! Om en liten stund ska jag göra mig redo för jobbet, fick lite nya tiden nu och det tackar jag för!
Igår var jag duktigt, jag lade ut en annons på lyan inför svenska rallyt, hoppas nån nappar! De brukar skrika efter sängplatser ocm min lya är ju inte så tokig. Efter jobbet ska jag palla mig iväg och träna. Jag har inte tränat än på denna vecka och så lat får jag inte vara! Jag ska hålla igång nu, lovat mig själv. Måste handla lite mat också, det är sååå tomt i kylskåpet nu!
Nu hinner jag inte skriva mer! Ha en underbar dag alla!

Haa duu!

/Jessica



Kommentera inlägget här :