Så spenderade jag 2441 kr!

publicerat i
Helluuu ALLA!

Idag har jag sprungit på stan och shoppat som en dåre! Det är ju hur roligt som helst när man verkligen kan fynda på rean som pågår just nu =) Här kommer smakprov på det jag shoppade idag!

image53

Top från H&M 62 kr, arband 22 kr Glitter och stövlar från sixtyseven (Bergvist skor) 750 kr.

GOLD RUSH

image54

Skit cool midje jacka i svart/guld med 3/4 ärm, 119 kr Tessie. Super korta shorts 99 kr från Cubus. Halsband 30 kr, halsband med kulor 33 kr, armband 25 kr och örhängen 20 kr allt från Glitter.

SILVER RUSH

image55

Shorts från Cubus 99 kr, diadem 2 st från Glitter 20 kr, armband 25 kr från Glitter, pumps med strass från DNA 250 kr, pumps Skokanonen 200 kr.

UNDERKLÄDER

image56

Ljusrosa linne 79 kr och trosa 39 kr allt från Cubus.

Var och shoppade en del smink på min favorit butik Make-up store!

* Eyedust (ögonskugga) Glam choc-mörk guld 130 kr
* Eyedust (ögonskugga) Golden mane ljus guld 130 kr
* Läppstift Delight och läpppenna Forbidden kiss 159 kr respektive 130 kr

Eyedusten är super enkel att lägga och det behövs inte alls mycket för att få skuggan att sitta och den ger färg på en gång, bra pigment! En av mina favoriter.

Nu ska jag pusta ut med ett varmt bad och sedan påbörja min skönhets kväll!

Haa duu!

/Jessica *Älskar shopping*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av atena:

jävlar! fast gud vad fina alla skorna va :D

Kommentera inlägget här :