Mamma mia

publicerat i Nöje




Igår var jag på bio premiären av musikalen Mamma Mia! Jag hade stora förväntningar på filmen då jag var för några år sedan och såg teaterföreställningen som är det bästa jag någonsin sett! Why kan inte filmen vara i samma klass? Jag blev lite besviken på filmen måste jag säga. Jag ville ha mer av den och jag tycker inte de fått till filmen speciellt bra. Det var något som saknades, fanns inte den där glöden som musikalen hade. Den var helt klart sevärd och utan Meryl Streep skulle filmen gå under, sant. Hon gjorde en lysande insatts! Sevärd absolut men inget man behöver gå på bio. Nu har det hänt två gånger jag varit på bio att jag inte tycker filmerna är WOW! Först var det Sex and the city och nu Mamma mia. Jag ska inte gå mer på bio tror jag så slipper man bli besviken =/ 

Efter filmen gick jag och Milla och satte oss på Blås uteservering. Jätte mysigt, det var allt för länge sedan vi sågs. Skvallrade lite och babblade om saker som varit mm...Efter stängning gick vi in sista timmen på Harrys. Helt sjukt, träffade på en kille jag var så jävla kär i och han har jag inte sett på flera år! Han tittade väldigt på mig, han kände inte igen mig och det tar jag som något possitivt =) Skum känsla. Han var inte vidare snygg idag, lodis är förnamnet hahahaha! Tack å lov att en annan blivit "snyggare"...hihiihi! Jag sov över hos Milla inatt och har precis kommit hem. Sitter med kaffet och ska göra mina naglar som jag inte gjorde klart häromdagen. Ikväll blir det mycket bus!

Kanske skriver mer sen...

Ha en solig dag!

//Jessica





Kommentera inlägget här :