Utekvällen

publicerat i Nöje


Go kväll!

Igår blev det lite party! Vi drog ihop ett litet gäng och njöt av sommarkvällen hemma hos Gräsberg på hans balkong. Bilderna är tagna med Gräsbergs mobil så inte den bästa kvaliten, men vad gör det? Min kamera är ju trasig så innan jag får råd att köpa en ny kommer bloggen säkert fyllas med mobil kort istället. Det var jag, Zizzi, Patrik, Gräsberg, Christian och så kom goa Angelica upp som är Gräsbergs granne. Vi snackade massa gamla minnen och jag tjöt av skratt så många gånger under kvällen. Det var evigheter sen man träffade Patrik (bortsett från midsommar) vi var radarparet förr i tiden och det finns så många historier om han och mig *LOL*. Riktigt skoj att parta loss med han igen =D Vi drog senare ner till stan där vi satte oss på Blå (läs tidigare inlägg) som inte var en höjdare. Bortsett från det så hade jag en toppen kväll! Väl inne på Harrys var det en hel del fölk, men inte sådär övermycket. Jag slängde mina lurviga på dansgolvet, satt och snackade och sista halvtimmen fastnar jag i baren då det var gamla kompisar från förr som man tjatade med, SKOJ! Det blev nattmat med. Jag hade ett sånt sug efter kebab, måste ha kebab! Eftersom det bästa kebabstället i stan inte tog kort fick vi dra oss till Norrstrand, fick lite ont i fötterna =/ Kebaben var klart godkänd men de där förbaskade myggen kunde man väl ändå ha fått sluppit! Taxi hem och fick följe till porten av Patrik, så snällt. Inte ett dugg bakis idag, jag tog det rätt lugnt igår så. Det var lite kortfattat om kvällen!

Ger er lite bilder att titta på...



Patrik och Patrik ser kärvänliga ut ;)


Åh Christian!


Zizzi visar mig ett klipp sen förra sommaren på mig då jag inte var så nykter!


Patriks super goa granne Angelica som vi äntligen fick med ut!


Bröderna Olausson =P


Åh jag gör mig iordning för utgång...hihihihi!


Dagens Outfit! Älskar klänningen!!!!


Nu är vi på stan och ska entra uteserveringar!


Boys boys boys....looking for a good time...


Inte glada miner på Restaurang Blå! Zizzi försöker ;)

När vi sitter på Blå dyker goa grabben Jimmy upp från ingenstans! Jag diggar hans tröja, ser ut som han lånat den av sonen sin...hahahahaha!


The man Jimmy!


Åh sist men inte minst så ger Patrik "The evil eya" för missnöjet på Blå!


Laga mat nu...hungrig som en björn!

Ciao Ciao

//Jessica


Kommentera inlägget här :