Carpe diem

publicerat i Fotograf


....det är exakt vad jag har gjort idag! Jag har fångat dagen superb! Först på morgonen låg jag på balkongen och lapa en jäkla massa sol, jag vart dyng svett alltså! Vilken värme! Sen kom min foto kompis Patrik över och vi drog iväg ut och fotade allt möjligt. Vi såg ut som turister idag...hahaha! Först åkte vi till Bomstad och fotade lite i sanden ect och folk lär ha funderat när två ligger på mage i sanden och fotar lite kulor! Ääähhh...det bjuder vi på! Efter ha spendrat en tid på Bomsta drog vi vidare till stan och gick runt på Museèt och dess härliga park. Vi slog oss ner och fikade i gräset och så skönt så skönt att sparka av sig sandalerna och känna gräset. Mycket härligt! Efter en stund traskade vi vidare in till stan och försökte få lite mera insperation till bilder, det vart väl inte allt för mycket! Mycket aktiviteter i solen så gick jag hem till mamma. I vanlig ordning kan jag lukta på en mils avstånd när det finns mat lagad ;) Spagetti och köttfärssås! Mumma! Fick jag mat idag med, fattiglappen Jessica! Brorsan ringde medans jag var hemma hos mamma och han kunde byta däck på bilen min. Ja jag vet!!! Jag hade fortfarande vinterdäck på! Men nu är det sommardäck så tackar broder tuck. Jag brände av en jäkla massa kort därute. Brorsan yngsta dotter blev det många fina bilder på som jag ska ta tag i i dagarna tänkte jag. Det blev även en hel del blommor som kan bli nått snyggt av med =D Jag börjar hajja mer och mer och jag tycker det är skit roligt! Jag har knappt varit hemma idag, känns väldigt bra att inte sitta inne och möggla när vädret är super. Imörn ska jag ut och sola med lite vänner och skriva en uppsatts till skolan som jag hade missat...jag har endast två dagar på mig så det kommer bli bökigt! Jag får skylla mig själv =/

En bild...



Dax att hoppa i bingen...tror jag...

//Jessica


Kommentera inlägget här :