Fototräff

publicerat i Modellbilder


Gäsp...

Uppe ur bingen, lite halvseg och grus fortfrande i ögonen! Kaffets påverkan har inte gjort sig till känna ännu och jag har en och annan syssla att ta tag i! Wii att jag alltid ska vara seg att pyssla klart allt...hihi! Japp, men idag är det fototräff i Hällekis, Kinnekulle! Jag hoppas att vädret håller i sig så jag kan fota alla dessa ideer jag har! Jag är inte allt för på måste jag säga för träffen, kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske bara känner så nu när man nyss klivit upp ur sängen och inte riktigt vaknat till liv. Nja...det blir säkert bra till slut annars så ska det blir sjukt skoj att träffa massa nytt folk, alltid skoj med nya ansikten =) Det blir en heldag med en jäkla massa fotande och några omsminkningar och jag ska allt ta med mig min kamera och fota lite jag med, lite behind the scenes bilder är ju aldrig fel att kunna visa upp =P

Vad ska ni göra idag?

Kramen

//Jessica


Kommentera inlägget här :