Igår

publicerat i Allmänt


Igår var det hela 8 år sedan jag tog studenten, det känns som det var förra året! Fy vad tiden har gått fort och vad har man igentligen gjort på 8 år? Det känns som man inte gjort ett skit, åren har bara passerat förbi och det hur har man tagit vara på de åren då?

Jag tog iallafall vara på gårdagen fast jag var lite risigt sen i fredags då jag måste medge att jag blev lite bakis som var skit länge sedan jag blev.  Det blev en kortis ute på krogen. Jag gick till Suss och satt i solen och drack lite kaffe och tjatade innan jag drog ner till mamma och åt årets första sill och potatis! Det är ju så himla gött! Jag bara njöt av värmen och maten givetvis. Vi var ett gäng och vi spelade lite kubb och jag var hyffsat duktigt! Jag fick ner några iallafall =D Det blev grillat senare på kvällen och man lär sig aldrig att man inte ska äta för mycket. Vilken kass mage jag fick =( För mycket av det goda! Det vart bra sent innan jag kom i säng inatt. Känner inte för att sammanfatta gårdagen närmare! Men pigg som en lärka idag!


Nu ska jag ut på fotoäventyr med min nya foto kompis =D

//Jessica


*Edit* skrev detta inlägg vid 12 idag...


Kommentera inlägget här :