Kinnekulle

publicerat i Modellbilder


Nu är jag hemma igen!

Åh vilken crazy dag jag hade igår! När jag väl var framme i Kinnekulle efter att ha mött upp muan Isa längst vägen samlades alla för lite info och rundtur runt området vid 10. Vilken miljö! Så gudars vackert!
Jag sattes i sminket rätt omgående för att köra min 70-tals hippie session som blev allt annat är bra! Nerå...så illa är det inte men vi hade skit otur med vädret. Snabba ryck då det kom regnskurar...sen sol igen...regn...blåsigt...ååhh bökigt värre! Kallt som faan var det oxå! Stressat är bara förnamnet. Åkte upp till samlingsplatsen igen och fikade. Snackade med alla möjliga männsikor, super trevliga allihopa! Jag älskar att träffa nya männsikor!

Det blev en ny sminkning...jag blev så jävla nöjd! Vilka läppar jag fick! Det var inge plutande på kommande session...hahaha! Tack gumman...du är en pärla! Jag ska försöka åka ner till dig snart ;)
Jag körde en session till, helt spontant och de bilderna, det man såg i kamerar var grymt snygga! Wiii!
Det blev väldigt kyligt under kvällen, det kom fram både täcke och filtar för att värma oss. De få personerna som var kvar på träffen var så härliga! Det fattades bara en brasa och en gitarr! Jag hade verkligen en super dag och jag knöt en och annan kontakt för kommande planer, inget fel! Det går inte att sammanfatta hela dagen i rader, jag kan bara säga att jag längtar till nästa träff och att få se bilderna som togs! Jag har tyvärr inga behind the scenes bilder...en...som ni får här! Jessica goes 70-tals hippie!



Jag pallade mig hem runt 22.30 då det kom världens regn, igen! Jag var så matt i hela kroppen, frös som en dåre, värmen i bilen var uppskattat! Kommer hem sent, slänger mig i bingen, snark...sover som en stock!

Tack ALLA för en super träff!

Löve

//Jessica


Kommentera inlägget här :