28/3-08

publicerat i Allmänt


Hej alla skruttar!

Ååhh jag vet att jag varit kass på att skriva och jag har inget vettig att skriva ändå *asg*.
Det brukar jag inte vanligtvis ha heller och det är faktiskt svårt att komma på nått att skriva. Jag skriver inte direkt om mode eller nått annat roligt ämne. Bara massa drammel vad jag pysslat med och ska göra, inget intressant, jag är ingen rolig person. Jag kan ju självklart koka ihop en historia om att limmon väntar utanför och att jag ska på gala med Brad Pitt men ingen skulle ju tro på det så det kan jag ju inte skriva...hihi!

Fredag är det oxå och Jessica har ingen aning vad hon ska göra ikväll. Det var evigheter sen jag såg en rulle och har noll koll vad som är nytt inom filmvärlden. Så intresserad är jag att slöa framför tv:n. Utgång blir det inte heller för det kan hända att jag ska med gänget ut imörn då det är ett band som spelar massa Ebba Grön låtar och det sitter aldrig fel med Thåström. Om det inte blir nöjes så kan det hända att jag följer med Anders till Sandviken, eller ja..jag hoppar av hemma hos mormor. Han ska upp och se sina grabbar spela hockey match, det var nån final eller vad han nu babblade om. Mormor skulle nog tycka om Anders, vem gör inte det liksom ;) Nja...får se vad det blir av.

Ååhh vad jag vill göra om min hemsida lite. Jag vill ha nya bakgrundsbilder och andra kategorier och slänga upp lite nya bilder, men det känns lite motigt att göra det när inte bakgrunderna som jag vill ha är där så just nu står den stilla. Jag har tappat lite insperation om vad för bilder man kan ta för att få en snyggare hemsida. Ide torka i bött! Nått förslag kanske?

Jag sitter inne med massa bilder från en rad sessioner och det är som vanligt dessa dryga fotografer som tar sån himla tid på sig! Inga sura miner-LÖVAR! Ett litet smakprov skulle inte skada ;) Då man är kass själv på PS och sitter med skit skärmar och en dator som är drygare än YES så kan ju inte jag fixa till bilderna heller. Jag har visserligen suttit ett tag i PS men skärmarna är skit. Jag gjorde en bild och kollade på den hemma hos Anders och den såg helt förjävlig ut! Tröttsamt. En bra skärm i födelsedagspresent tack =)
Håller på att planera för en Stockholms resa oxå. Jag ska åka till Matias och bli stylad lite och kollar runt bland fotografer. Han utbildar sig nu till make-up artist och senare blir det säkerligen perukmakeri eller liknande. Intressant.

Färga håret var det ja!

Bjuder på en favorit bild som jag älskar!

image192

Ha en skön fredag!

Pöss på er

//Jessica


Kommentera inlägget här :