Har lite tid över

publicerat i Allmänt


Tjenis!

Jag trodde klockan var mer än vad den var så jag har lite tid att skriva ett inlägg utan innehåll =D
Snart bär det av till jobbet och ska vara en duktig sko försäljare idag. Jag ska även göra ett skolarbete om en butik och hur man kan förändra dess utseende för bättre upplevelse från kunder. Då passar skobutiken jag jobbar i alldeles utmärkt! Ska dokumentera med bilder och skissa upp ny ide...har en å annan plan för butiken.

Snackade lite med Marcus förut, fotografen sen träffen i lördags och fick tjuvkika på lite bilder, de vart hyffsade =D Me like! Väntar bara på att se ALLA! Får se om jag kommer skratta lika mycket på dom bilderna som jag gjorde igår =D

Okej, jag är inget Britney Spears fans men senaste skivan är faktiskt riktigt bra! Poppigt och jag får sån lust att dansa och svänga loss, jag gillert faktiskt! Kan det inte snart bli helg!

Ja detta inlägget var inge skoj direkt...hahaha...händer inte värst mycket i livet så...jaja..

Skriver ikväll när jag landat...om jag inte fastnar vid symaskinen då jag ska sy in en hel hög med kläder som är alldeles för stora, tråkgt att gå miste om kläder som fortfarande är moderna LIKSOM!

See U later!

//Jessica


Kommentera inlägget här :