Snart på g

publicerat i Allmänt


Äntligen helg! Wii! Så mycket jag har längtat att denna helg ska ha kommit då jag har planerat och planerat så att allt ska stämma. Om några timmar tar jag tåget ner till Mjölby och innan dess så ska jag tvätta ur hårfärgen och hoppas på att den sitter bättre denna gång. Jag sov otroligt skönt inatt oxå och var bra seg när klockan ringde. Men jag steg allt upp och har druckit snart en hel kanna kaffe! Väntar på magbesvär snart ;) Ska till jobbet en snabbis och hämta småsaker som jag får låna av Zizzi sen är det iväg till banken å sätta in stålar och shoppa det sista innan avgång. Snart har jag något som jag har velat haft länge i min ägo! Roligt!
Ser sjukt framemot denna helg och det kommer bli en å annan bra bild, helt säker på det, förväntansfull =D

Vad kommer ni sysselsätta er med i helgen?

Skriver sen om det finns tid över!

//Jessica


Kommentera inlägget här :