Deppo

publicerat i Dagbok


Hejsan!

Jag har inte varit på mitt bästa humör de senaste dagarna så därför har jag inte skrivit i bloggen, märkt det kanske? Jag är lite halvdeppig måste jag säga. Det kan hända att jag inte har jobb kvar i december då den jag jobbar för kanske kommer tillbaka efter sin sjukskrivning, håller tummarna för att hon blir sjukskriven längre så kanske jag har en chans att skaffa mig ett nytt jobb! Tråkigt att detta ska påverka mitt sinne så mycket =/

Det har varit väldigt lugnt i livet, inte hittat på något roligt alls. I helgen kommer käre storasyster så då blir det väl kanske lite biljard med syskonen och Nintendo WII! Just nu behöver jag göra roliga saker som kan pigga upp mig, annars lär det sluta att jag vräker i mig massa chips och tycker synd om mig själv...hahahaha! Näää...så långt får det inte gå!

Kan inte syrran komma snart så vi får åka och käka mat! Vråååålhungrig!

Hej så länge!


//Kram



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Janina - modellen som skiter i alla måsten:

hehe jag ska tänka på det! :) Har jag tur så kanske jag får ett par i julklapp :)Hoppas du hittar på något roligt att göra! Att vara depp är skit jobbigt :(

Kommentera inlägget här :