Svaren

publicerat i Nöje






Ni har varit riktigt duktiga måste jag säga! Vissa frågor är bättre än andra =P Men...jag ska försöka svara så gott jag kan på frågorna.....=P



Fader Vinter

Hejsan...du där...sköna flicka!

Du är en så snygg tjej! Min fråga till dig....har du en kille?

/ Fader vinter

Svar:  Åh man får tacka för din rara kommentar =) Oja....jag har massor av killar, det är ju så svårt att välja en!  Men ingen hjärtevän än så länge, ingen som jag fastnat riktigt mycket för än. Dock har jag nån jag har ett gott öga för ;)

Peppe Äng

Har du ätit chips som jag sa?

Var det meningen att bannern till ask me something skulle ge flashbacks till 90talet eller har du bara fastnat där själv?


Svar: Hahaha...du ska veta hur mycket nyttiga saker jag äter för en kommande utmaning! Så nej, jag håller mig borta från dumheter och knaprar morötter istället! Jag har nämligen slagit vad med en klurig person att ta revanch i en brottartävling som ska äga rum i feb. Jag har börjat att brottas och springer flera gånger i veckan, endast för jag är så sjukt sugen på att ta han i brottning, sist förlorade jag =P Om jag vinner (som jag kommer göra, var så säker) så ska han åka NAKEN ner för en skidbacke...det kan man ju inte missa! Mooohahahhahahaha ;) Kodak moment!

"Bannern" var till endast till för att reta upp dig såklart ;)

Sandra

Hamnade här av en slump för ett bra tag sen, gillar din blogg.
Jag undrar hur det har gått med din rökning, har du börjat igen?
Lycka till med allt.
/Sandra


Svar:

Vad roligt att du gillar min blogg som jag själv tycker är halvtråkig och oftast utan meningsfulla saker =P Kul att du stannat kvar!
Rökningen var det ja...hm....jag klarade 4 dagar helt utan ciggen. Sen blev det lite fest och rökning! Öl utan cigg var för jobbigt! Jag röker fortfarande MEN absolut inte i samma utsträckning som innan. Jag röker inte på jobbet längre och jag känner inte det där behovet att man måste köpa cigg när man har några få kvar. Jag klarar mig utan som inte fanns på världskartan förut. Däremot går det utmärkt att dricka kaffe utan att röka =) Man kan väl säga att jag trappar ner och ska helt sluta, snart...det har jag lovat mig själv. Jag röker dock inte varje dag och jag har sparat ca 900kr redan! Japp...så lite nöjd över mig själv är jag!

Janina

Jag skulle vilja veta vilka dina favorit fotografer är :)

Svar:

Den frågan var lite...hm....svår att tolka =P
Är de fotografer jag redan fotats med eller fotografer jag tycker är bra?
Men...jag "antar" att du menar de jag har fotats med!  Annars...skäll ut mig =P

Jag har fotats med massa bra fotografer och det är svårt att välja ut vilken/vilka som är mina favoriter. Igentligen kan jag nästan säga alla. För mig är det inte själva bilden som ska bli bra ect utan vem det är som står bakom kameran och om det finns kemi när man fotas! Jag fotas för jag tycker det är så enormt roligt, jag kommer aldrig bli en "riktig modell" eller så...hahahaha! Men självklart har jag några jag tycker extra gott om...dels oftast för de levererar bilder i rimlig tid men oxå mycket hur fotograferna är som personer. Jag fastnar mer för personligheterna än deras foton.  Man ska ha roligt! Men...utan inbördes ordning....några utvalda

Johan Shultzèn
Andreas Stridsberg
Kjell Sangberg
Peter Ljungqvist (undrar igentligen varför =P)
Marcus Löfdahl

De är bland mina favoriter då det gäller foto och deras underbara personligheter!

Utöver dom så gillar jag:

Jessica Silversaga
Jamie Nelson

Som fotografer!

Marcus

1. Om du fick ta med dig två saker till en öde Ö, vad skulle dessa ting vara?

2. morgon, eftermiddag eller kväll? ;)

Svar:

1+ 2  Faan vad svår fråga då! Fy på dig! Jag kanske skulle ta med dig ;) Då kunde vi har roligt både morgon, eftermiddag och kväll...=D Hihihihihihi ;)

Andreas

1. Vet du vars jag kan ha lagt nycklarna till åkgräsklipparen???? :-/

2. Varför säger folk att solen alltid skiner i Karlstad när den enda gången som jag varit där...så regnade det???? :-/

3. Blir du less på mig nu? :-P

Svar:

1. Jag får väl ta å erkänna då...jag snodde nycklarna när jag var hos dig enbart för att slita ut dig att klippa gräsmattan under sommaren med en sax, vill du ha den tillbaka? Det tror jag du vill...annars går det alltid att tjuvkoppla vett du =P

2. Det är inte så konstigt...du har ju aldrig träffat mig när du varit i Karlstad...DUMMER! =D

3. Hur kan jag bli less på dig...hihihihihi...sötis!

Fredrik din vän från Göteborg

1.Saknar du göteborg?
2.Hur mår gumman nu för tiden?
3.Hur står det till med brossan din? (Hälsa han från mej)
4.Pratar du nått med din faster?
5.Finns det elefanter i slottsskogen?
6.Känner du nån Fredrik i göteborg?
7.Är blogga det bästa du vet?
8.Är Jörgen Jönsson rödhårig?
9.Hur Mår din mamma? (Du kan ju hälsa från mej=
10.Varför lägger du inte ut mer sexigare bilder på dej?Du har ju alltid varit vacker och go och utrustad med två enormt stora och fina mjölkpaket.=)

Svar:

1. Du ska veta vad jag saknar härliga Göteborg! Där är en stad jag kommer nångång bosätta mig i igen...var så säker!
2. Hur jag mår...hm....just NU mår jag skitbra! Annars går livet upp och ner i vanlig ordning, men hos vem gör det inte det?
3. Jag hälsar han ifrån dig! Men vad jag vet är att han är förbannad över saker men annars är det nog bra med han =P
4. Jag pratar såklart med faster, hon pratar om dig ibland med :) Just nu är hon sjuk dock =/
5. Hm...elefanter sa du? Sist jag var där fanns det inga men det kan hända att det finns nu...gör det det? Nu menar jag inte om det är en cirkus i stan =P
6. Klart jag gör...jag känner ju dig!
7. Blogga det bästa jag vet? Nääääeeeee vet du vad! Det finns så mycket annat som är bättre, det borde väl du veta va?
8. Det brinner för faan i huvudet på han! Han är inne på jobbet ibland med sina barn, ja ni som vill veta så är dom oxå rödhåriga!
9. Jag ska hälsa från dig! Mamma mår bra =)
10. Frågan är ju vad är sexigt? För mig kan ett porträtt vara sexig likaså lättklätt. Men...jag vet vart du vill komma..känner dig juuuu! Det finns bilder som är "sexiga" som kommer komma på min nya hemsida...håll utkik snusker :)
Kunde du inte komma på ett bättre ord än mjölkpaket? Hahahaha....du i ett nötskal alltså! Japp...enorma är de inte längre som du kommer ihåg dem men lika goa däremot =P

Anonym

Har du sexleksaker?

Svar: Har inte alla det?

Anton

Jag vill fråga hur du är som person mer än att du verkar vara livlig som person? Du har många fina och snygga bilder på dig =)

Mvh

Anton =D

Svar:

Oj oj oj då! Tack så hemskt mycket, blir ju nästan rörd ju ;)

Hur jag är som person...det är ju så svårta att skriva nått "bra" om sig själv. Jag kan ge det ett försök dock!
Du har helt rätt i att jag är livlig, det är så jag i många aspekter. Jag är den där tjejer som är som en tomboy som har långa naglar och är tjejig men om jag bryter en nagel så är det så...so what? Jag är oftast possitiv, glad, sprallig och en tjej det ryker om ;) Jag vill ha roligt i livet, jag blir rastlös och uttråkat fort. Jag vill busa, vare sig det är kuddkrig eller brottning! Det ska hända grejer..kanske inte jämt men ofta. Mitt skratt kan få många att skratta med mig...eller mer ÅT mig =P Jag är rolig (tror jag), humor borde alla ha, tycker jag. Jag är omtänksam. Jag ger hellre komplimanager till människor än att få dem själv. Jag har ett gott hjärta som jag gärna en dag delar med en kär hjärtevän, då blir jag en underbar flickvän! Jag är i motsattsen till Superman...en Superwomen =P

Peter Ljungqvist

Tycker du jag är snyggast i världen? (retorisk fråga svar undanbedes vet ju att jag är snyggast)

Tycker du anonymitet på nätet lockar ut de mest patetiska sidorna hos vissa personer?


Svar:

Aaaaahhhhhh har du skaffat blogg din tok!

Men snälla rara klena Peter....ska vi behöva ta detta över bloggen med?
Jag vet att jag är den snygga av oss, det är som "Skönheten och odjuret" och jag är klart den sköna =P Att du aldrig kan ge dig din lilla ärkenörd!
Jag skrev faktsikt att man fick vara anonyma...var esig du tycker det är patetiskt eller ej..de har en talan med =P Pöss!

Cilla

Vad är ditt roligaste minne från sommaren?

Kram

Cilla

Svar:




Tack så hemskt mycket för alla frågor!

Löve

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Janina:

Svar från min blogg:



hehe ja vi får hoppas att dom blir det :) Det är det som var tanken iaf! Toppen att du har två fadderbarn! Själv så har jag en fadder-tiger :P haha. & killen en isbjörn :)

Kommentera inlägget här :