-Behind the scenes-

publicerat i Modellbilder


Hejsan!

Tog del av lite bilder för några dagar sen. Dessa är några från min och Alfs session i Tranås på fototräffen. Det är ett under att det kan bli några bra bilder med mig! Jag har en tedens att spexa lite för mycket framför kameran, bara sån jag är, jag kan vara seriös med, jag LÖVAR! Hahahha!


Spana in pizzakartongen och den snygga carporten =D


Jag måste spexa vid fotograferingar , finns sjukt roliga bilder på mig i min samling =P


And always the finger!!!! Jag har gjort det till min grej, alltid visa fingret vid fotograferingar...hahahha!

Jag gillar att ha roligt vid fotograferingar, gud vad tråkigt om man inte kan skoja med fotografen! Jag är en livfull prick!
Nu måste jag fixa nylet för jag ska jobba idag och eventuellt ut och fota idag, vilket fint väder vi har!

Tills vi hörs igen....haaa duuu!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Vad fiin du blir på kort gumman!!

2:a kommentar, skriven , av Andreas:

Ha ha....detta jävla finger. Det kommer jag minsann ihåg. :-D

Kommentera inlägget här :