Spontan kväll

publicerat i Nöje


Hejsan!

Det blev en liten oplanerad miniträff hemma hos mig igår. Min kamera utnyttjades flitigt av mina halvknäppa vänner och vissa av oss spexar lite mer än andra =P Jag skrattade imorse när jag såg bilderna! Hihihi! Putte är hemma från Norge och det är alltid lika roligt att se honom, saknar honom när han är där borta och jobbar skiten ur sig! Nu planerar han att åka tillbaka till Australien...packa ner mig i väskan! Jag vill oxå dit ju! Jag är ju trots allt din bästa tjejkompis =P





Älskade Suss var med en sväng igår oxå. Alltid roligt när man ser henne. Vi bor på samma gata med träffas så sällan. Jätte tråkigt men man får ta vara på stunderna när de kommer =D Väldigt långt hår du har på bilden =P



Vi skulle gå över till den lokala restaurangen och ta nån öl. Suss och Anders gick hem så det var bara jag och Patrik x2 som gick vidare. När vi väl kom dit så var det stängt! Hallå....hade för mig att det skulle vara öppet till 24 men ack vad jag bedrog mig! Istället fick vi för oss att dra ner till stan en snabbis. Vi gick Pitchers-Röda rummet som hade premiär för deras nya nattklubb. Jag tycker de har lyckats bra med den nya delen. Lokalen var snygg och hyffsad inredning och ganska stort med. Det var mycket blandat fölk, gamla som unga. Helt klart en bra sattsning för stället som numer borde dra mer fölk. Gräsberg drog hem ganska fort och jag och Putte spelade lite Blackjack. En jätte härlig tjej som var croupier (hur det nu stavas) på stället snacka vi med som attan. Jag pratade med henne om yrket och det kanske vore nått för mig. Lite extraknäck sådär. Det ska jag nog spåna vidare på. Vi gick innan stängning och gick och käkade kebab...gud så gott det var! Så skönt att slippa köerna! Vi tog en taxi hem till mig och satte på filmen A night at the Roxbury! Den är så jävla rolig! Dock somnade vi i soffan och när jag vaknade imorse hade Putte gått hem...

Så...nu sitter jag här och ska snart diska och göra mig iordning för tjejkvällen hemma hos Millimus! Vi ska beställa kinamat och umgås alla tjejerna och det ska bli riktigt roligt och mysigt!

Ni får ha en trevlig lördagskväll!


Hej så länge!


//Jessica



Kommentera inlägget här :