31/10-08

publicerat i Allmänt


Hellu hellu!

Vad kallt det är! Inatt när jag väl kom i säng strax efter 04 så hade jag på mig mina raggsockar, mysbyxor och en tjock tröja under mitt härliga duntäcke men frös skiten ur mig. Fy vad jag inte tål kylan längre, ge mig mer fläsk på kroppen!

Det blev i all hast ändrade planer inför helgen. Det blir inge resande till Orust till Mägdi (innan var det Borås).  Tråkigt som attan med vad göra? Jag prioriterar Stockholm istället =) Men vi får ta igen det gumman!



Istället blir det lite kalas för en kompis som fyller år så vi kommer väl bli ett litet gäng. Det var en evighet sen jag träffade bruden så det ska bli asroligt imörn! Då blir det party party!

Tänkte åka ner på stan innan och köpa nytt smink och skaffa nya lösögonfransar med pärlor på, så snygga! Sen ska jag tända ljus på min pappas grav, min låtsaspappas grav och mina fyra vänners gravar och jag hoppas jag hittar till Jessicas grav imörn oxå. Vi har Sveriges finaste kyrkogård! Den är så vacker och vid minneslunden är det så rogivande när det är massvis med blommor och hur mycket levande ljus som helst. Kyrkogårdar är vackra.

Har ni några planer för helgen?

Dax att sticka över till grannen...

Haaaaaa duuuuuu!


Kram

//Jessica



Kommentera inlägget här :