8/10-08

publicerat i Fotograf


Hejsan!

Igår var min härliga väninna Millimus på besök! Det var evigheter sen jag såg hennes vackra nylle. Hon var inte så glad att jag tog fram kamerar i högsta hugg =P Ville ta lite bilder ju...! Och nu är hemligheten äntligen öppen...hon ska ha bebis! Det syns som attan, den annars så fagra kropp har fått 10kg mer på sig! Ooojaaaa vad det syns att hon ska ha bebis, så himla vacker är hon. Älskar gravida kvinnor. Helt klart annorlunda att se hennes gravid.


Foto: Jag
Modell: Milla-helt osminkad så naturligt vacker!

Kanske inte min bästa bild jag tagit, massa tekniska misstag och mitt försök att försöka rädda den i Ps så vart den sähär iallafall, inget alls fel på Millimus, just me =P Men...jag gillar den och det är det viktigaste! Millis blev jättestolt över mig igår för jag har kommit att tagit stora beslut som ett exepel detta med rökningen, hon tycker det är skitbra! Alla gör säkert det såklart men känns extra bra med lite stöd från min bästis. Jag har sparat 150kr att sluta!

Filmen var jättebra som jag såg igår! Se den tycker ja! Älskade kläderna i den.

Efter jobbet som jag redan är lite halvsen till ska jag åka till Ikea och kolla på mattor och köpa glödlampor. Det är lite mörkt i vardagsrummet så jag knappt ser tangenterna! Kanske kan få lite insperation oxå, var allt för länge sedan jag gjorde nått hemma, inte lust för 5 öre. Jaja..kanske kommer tillbaka, vad vet jag.
Nått jag däremot vet är att jag måste göra mig redo för jobbet, man vet aldrig om drömmannen kommer dit idag ;) hahahhaha! Skoja bara! Börjar snart...kanske skriver ikväll...annars..

Ha en mycket trevlig dag!

Kram

//Jessica



Kommentera inlägget här :