-Bild-

publicerat i Modellbilder


Godmorgon!

Idag är det äntligen lön och fick en hyffsad lön denna månaden oxå! Efter jobbet blir det att strosa runt på stan och spana in alla nya höstkläder, behöver så mycket nytt! Det är tjejkväll på stan idag så butikerna håller öppet till 21...superbra! Nu kommer min obotliga shoppingmani fram...mohahaha! Jag är i stort behov av nytt smink, det är det allra sista kvar nu så det vet jag att jag ska köpa. Ny härlig, varm tröja skulle inte sitta fel heller! Får se vad som shoppas idag!




Dax för jobbet...sen i vanlig ordning!
Ha en riktig skön höstdag idag!


Kram

//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne:

Hej tjejen



Hoppas att du hade kul igår och att plåtningarna blev bra :)

Roligt att träffa dig. Ses på nästa träff hoppas jag :)

Ha det fint!

Kram Anne

Kommentera inlägget här :