Monsterpass

publicerat i Dagbok


Fötterna värker fortfarande efter gårdagens långa "monsterpass" på jobbet! Jag drog mig från jobbet tolv på natten efter ha då varit där i 14 timmar...gäsp så trött och seg jag var i kroppen. Åkte direkt hem till mamma som bokat ett tvättpass åt mig då det inte fanns en enda tid hemma hos mig. Jag somnade in runt 3 inatt och upp tidigt för att plocka ur tvätten och åka hem för att fixa mig innan jobbet, jag ville sova!

Jag orkar helt enkelt inte packa för morgondagen, men borde verkligen göra det. Det kommer vara ett mindre bohag med upp om jag känner mig själv rätt. Tid finns imörn för det, varför stressa igentligen? Onödigt.

Lillsyrran kommer och knackar på dörren tidigt imörn, lovade henne att jag skulle sminka för deras skolfoto. Haha...se hur det kommer bli ;) Jag kan ju knappt sminka mig själv ju!

Jag har långt långt hår nu...längre än vanligt :D Det ska dock kortas av efter helgen för det är lite lite för långt....
Se om det blir en bild eller två så får ni se imörn eller nått ;)

Natti natti på er

Apatrött

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

//Jessica



Kommentera inlägget här :