Sjukan

publicerat i Dagbok


Morsning!

Jag försov mig imorse så jävla typiskt. Jag hann nätt och jämt med att ta en snabb dusch innan jag skulle till sjukhuset för att opereras. Inget allvarlig alls, nytt cellprov på livmodertappen. För första gången i mitt liv blev jag sövd. Det var rätt skön känsla faktiskt =P Till en början känner man inget och vips så blir man tyngre och tyngre i skallen och det börjar snurra lite lätt, som en lätt fylla ungefär. Efter det är man inne i en dimma, och kommer inte ihåg ett skit förens man ligger på uppvaket! Det hade gått bra men jag var så förbaskat trött och bara ville sova mer. Läkaren väckte mig och berättade att det gick bra, och då svarar jag han att var det så nödvändigt att väcka mig för att berätta det liksom? Hahahaha! Jag ville ju sova vidare...;)
Jag har ingen värk alls och kommer nog inte få det heller, inte mig emot det minsta. Det skulle ju vara skitjobbigt om man blev så dålig och bara kräktes och var illamående, men inte jag sörru!

Jag har en hemsk träningsvärk i hela kroppen efter motion i stugan, vilken pina det är alltså...=/ Aj aj aj aj!!!

Nja...jag ska ta och dela med mig lite om helgen i stugan eventuellt lite senare när jag har mer lust och motivation.
Tänkte mest säga att jag lever ;)

Ha det gött så länge!

Kram

//Jessica



Kommentera inlägget här :